poradna, servis, půjčovna
Menu
Naše prodejna
Dotazy na zboží
+420 725 328 027

Adresa:
Charkovská 399/16,
Praha 10 Vršovice
Otevírací doba:

  • pondělí: 12-19 hod
  • úterý:     9-12 hod
  • středa:   12-20 hod
  • čtvrtek:  12-19 hod
  • pátek:    12-18 hod
  • sobota:  jen sudé týdny 10-13 hod

SVÁTKY 5.7 a 6.7 ZAVŘENO

Sudé soboty: 30.6, 14.7, 28.7, 11.8, 25.8, 8.9, 22.9, 6.10, 20.10..

kolečkové brusle - prodejna Praha

Přihlásit se
registrace
Nákupní košík
Váš nákupní košík je prázdný.
Kamenná prodejna
Odborné poradenství

Reklamace

TIPy pro rychlé vyřízení.

Nebojte - kvůli reklamaci vás paměti nezbavíme. Vše důsledně vyřídíme.
Nebojte, kvůli reklamaci vás paměti nezbavíme. Vše důsledně vyřídíme. :)

Pro urychlení reklamace vytiskněte a vyplňte reklamační protokol:
reklamacni-prtokol-pro-zakazniky.pdf

Do protokolu popište vadu výrobku, kde se nachází a jak k vadě došlo. Nezapoměňte uvést, jak si přejete reklamaci nejépe vyřešit. Doporučujeme přidat i kopii kupního dokladu pro nejsnažší prokázání nákupu zboží u nás.

Zboží na reklamaci doručte osobně nebo balíkem na adresu:

Virus Sport s.r.o. - REKLAMACE
Charkovská 399/16
10100 Praha 10
tel.: +420 725 328 027
e-mail: info@virussport.cz

Pokud zasíláte balík Českou poštou, doporučujeme, abyste nám zaslali e-mail s číslem balíku v den jeho odeslání. Česká pošta bohužel mizerně doručuje balíky i informace o uložení balíku na poště :( . Pokud můžete využít jiného dopravce, doporučujeme tak učinit.

Práva z vadného plnění (výňatek z obchodních podmínek)

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
výměnu za nové zboží,
opravu zboží,
přiměřenou slevu z kupní ceny,
odstoupit od smlouvy.
4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
pokud má zboží podstatnou vadu,
pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
při větším počtu vad zboží.
5. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
7. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
9. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
10. Volbu způsobu reklamace má kupující.
11. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.