poradna, servis, půjčovna
 
Kamenná prodejna - kolečkové brusle
Kamenná prodejna
servis kolečkových bruslí
Servis bruslí
Kolečkové brusle skladem
Zboží skladem
Poradna - kolečkové brusle
Odborné poradenství
Bruslaři na prodejně
Bruslaři na prodejně

One20Five 125mm/86A, 1pck

Dočasně nedostupné
One20Five 125mm/86A, 1pck
Kód:
P269
EAN:
Hmotnost:
0.000
Výrobce:
Matter
Toto zboží je aktuálně vyřazeno z nabídky. Pro možné dodání nás zkuste kontaktovat emailem.
Popis

Kola One20Five využívají nový střed CHR, který je mnohem lehčí, ale zároveň zaručuje maximální tuhost kolečka. Model 125mm s tvrdostí F1(86A) přináší universální vlastnosti.

Velikost koleček: 125mm
Tvrdost koleček: F1 (86A)
Střed koleček: CHR
Parametry
Tvrdost koleček86A
Velikost koleček125 mm
Diskuse
Juraj
12.07.2018 | 10:42:27
Je možné použít kolečka Matter Image ONE20FIVE 125/F1 do bruslí
Powerslide Vi suv 2.0 suv?
Děkuji za odpověď
Vojta
12.07.2018 | 10:43:01
Dobrý den,

standardně to možné není, protože kolečka do inline bruslí jsou užší než nafukovací kolečka do suv bruslí. Dají se však použít hodně úzké nerez podložky s dírou 8mm, přes které vymezíte rozdíl šířky. Podložky tedy nacpete z obou stran kolečka mezi kolečko a rám brusle.
Pavel
12.07.2018 | 10:43:31
Dvě sezony jsem odjel na Matter One 20 Five 125/F1 (5733,-)A byl jsem spokojen až na cenu.Proto na tuto sezonu jsem koupil o hodně levnější
Matter Image ONE20FIVE 125/F1 (3036,-)a včera je vyzkoušel.Na začátku při odrazu klouzaly,ale po asi 15 km až se ojel hladký povrch tak to bylo o hodně lepší.Najel jsem asi 50 km.I když mají oboje stejnou tvrdost F1 tak je rozdíl veliký.Matter Image ONE20FIVE 125/F1 (3036,-) jsou
oproti Matter One 20 Five 125/F1 (5733,-) jednovrstvá a tím pádem je jízda na nich dost tvrdá a méně pohodlná.Matter One 20 Five 125/F1 (5733,-)
jsou dvouvrstvá a velice pohodlná.První je měkká (je flexibilní) a druhá je tvrdá (rychlá).Přesto se mi zdá,že jsou tyhle levnější a méně pohodlná rychlejší.Možná to je jednovrstvou tvrdostí a jsou špičatější takže dotyk s vozovkou je pár mm.Ty dvouvrstvé byly půlkulaté a dotyk s
vozovkou byl větší.Asi také váha bruslaře hraje roli.Mám 85 kg.Matter Image ONE20FIVE 125/F1 (3036,-) jsou cenově dobrá alternativa na úkor
pohodlí.
Roman
12.07.2018 | 10:44:02
Vaše info o větší tvrdosti Image než modrobílých One20five mě překvapuje. Čekal bych, že měkčí budou právě Image, jak to ostatně prezentuje i firma Matter, protože Image mají paprsky, které spíš pruží, kdežto modrobílé One20five mají plný disk. Taky mám 85 kg a chci naopak zkusit One20five F0, protože mám pocit, že se Image, zvlášť v létě, jakoby lepí k podkladu.
pavel
12.07.2018 | 10:44:45
Já byl překvapen hodně.Bohužel je to tak.Jízda na nich je velice tvrdá.Někdy je mi to až nepříjemné.Modrobílé byly pro mne velice příjemné,měkké a flexi.
Tyhle mi připadají,že se vůbec do boku neohýbají.Myslím,že to je tím,že jsou z jedné vrstvy.Modrobílé jsou dvouvrstvé a ta první vrstva která je u středu je měkká a působí jako tlumič.Druhá vrstva která pokračuje až k obvodu kola je tvrdší.Už ten velký rozdíl v ceně napovídá.Bohužel kolega co si kupoval stejné
modrobílé kola jako já tak na nich ještě stále jezdí tak nemám jak srovnávat.Mě modrobílá kola začala asi po 2000 km vydávat nepříjemné zvuky.Ze zkušeností ten zvuk znám.Je to prasklé kolo.Po mnoha zkoušení jsem zjistil,že ten zvuk vydávají jenom 2 kola.Vyměnil jsem na nich ložiska i spacery a nic.Na 100 % to ale říct nemůžu protože na nich nic prasklého není vidět, možná ve svěráku při větší síle bych něco zjistil.Až trochu víc sjedu ty žluté kola (najeto asi 700 km) tak tam zkusím zamíchat mezi ně ty modrobílé (4 zbylé jsou stálé dobré) a uvidím jestli se jízda trochu nezměkčí.
Roman
12.07.2018 | 10:45:19
Díky za sdílení zkušeností. Image mají stejně úzký profil jako G13, které Matter určuje pro: kopce, lehčí jezdce - zvláště ženy, pro lepší zrychlení a ovladatelnost. Modrobílá (tedy současný model se širším, oblým profilem) by měla být vhodnější pro rovné a delší tratě, těžší jezdce a mají mít lepší odval. Toliko marketingová teorie. Pokud jde o tvrdost, záleží jistě i na sestavě brusle. Mám botu Powerslide Pulse s rámem Triple X, na trámových přejezdech (lávkách) jsou rázy dost silné a nepříjemné. Známý má vysokou botu Grand Prix, měkčí rám Vi se starším typem modrobílých koleček One20five (s úzkým profilem, nevím zda už byla 2 vrstvá) což by jako celek mělo být komfortnější a taky to tak vnímá.
Pavel
12.07.2018 | 10:45:49
Zapomněl jsem uvést,že je používám na nízkých karbonových botách Powerslide Double-X 3x125 mm.Na vysokých možná to bude jiné.
Přidat nový příspěvek
Jméno
Email
Text
Filtrovat kategorie